Valnesfjorden dag 5

det er travle dager her nede. I går på Fredag var jeg i varmtvannsbassenget. Hurra, kjempedeilig, men ennå litt kaldt.  De har jo hatt feriestengt, så håper det er ennå varmere på mandag.  Skulle gjerne hatt tilgang til noe slikt i min kommune. I dag på lørdag tok vi en Bodø tur. Var først på flyplassen, men det blåste det så mye at vi klarte ikke å ta gode bilder😀  Etter det tok jeg et dårlig valg, ville  inn på kjøpesentret city nord. Men glemte at det var lørdag!!  Det var veldig mye folk. Ble nesten nedrent. Må tenke meg bedre om neste gang.😊etterpå nede i havna, blåste veldig mye der også, men gikk an å ta bilde. I morgen satser jeg på å besøke norsk luftfartsmuseum. Lover bilder!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg