Tema: Fysioterapi

Jeg ønsker å sette fokus på fysioterapi for oss med kroniske tilstander. Jeg har i nærmere et år stått på venteliste hos ETS fysioterapi men får ikke tilbud om behandling der. Har forstått det slik at de kun tar inn mennesker med sykemelding fra jobb. Dette fordi de skal raskt ut i jobb igjen. Forstår dette, men skulle ønske at jeg og andre med kroniske tilstander skulle få slippe til. Har legeerklæring fra fastlege og i fra spesialist fra Rikshospitalet om at jeg har behov for minst 3 behandlinger i uken, nå har jeg bare en time i uka. Er mulig at det er slik i flere kommuner og ikke bare i Skånland kommune. Det burde ikke være slik

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg