Dagen i dag

Jeg begynte dagen med å oppdatere meg på nyhetene mens jeg spiste frokost og drakk min obligatoriske kaffekopp. Etter frokost dro jeg på butikken. I dag ville jeg prøve noe nytt og kjøpte hvitløksbaguetter og sjokoladepudding. Laks og hvitløksbaguetter var fantastisk, sjokoladepudding fikk jeg ikke plass til. Får prøve den i morgen. Etter middag slappet jeg av. Og etter tre dager inne tok jeg meg en biltur til Evenes, der ble det bolle å kaffe. Satt å så på bilene som kjørte forbi. Nå skal jeg ha Nutrison før jeg legger meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg