P3 aksjonen

Nå sitter jeg og ser på P3 aksjonen 2017. Jeg syntes det er veldig bra og et veldig artig program som er med på og engasjerer ungdom og voksne til å gi penger til et godt formål. Jeg skal gi penger på sms i år. Da kan jeg skrive melding fra rullestolen. Den muligheten fikk jeg for 2 år siden da jeg flytta i leiligheten på Evenskjer. Det er et helt nytt liv. Nå kan jeg snakke i telefonen uten at noen trenger å holde telefonen for meg. Håper jeg får sove i natt og ikke ser på P3 aksjonen hele natta. Jeg ønsker alle mine lesere en god kveld. Setter stor pris på at dere leser og skriver kommentarer. Fortsett med det og jeg tar gjerne i mot spørsmål om min hverdag. Ingen spørsmål er dumme☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg