Dette har jeg gjort i dag

Hei. Jeg begynte dagen med frokost som besto av et ostesmørbrød og en kopp kaffe. Ostesmørbrød synes jeg er godt når jeg er litt matlei. Jeg synes det er så godt å starte dagen med en god kopp kaffe, jeg liker den krutt sterk. Den er så sterk at når jeg har besøk, så må jeg brygge ny som er halvparten så sterk. Etter frokost så jeg på nyhetene i en time. Etter det dro jeg ut i det fine kalde været. Så fint og kjenne litt varme fra sola . Turen gikk til den nye flotte gapahuken sammen med mine hjelpere. Det var så koselig være der sammen med to andre naboer som jeg har her jeg bor. I gapahuken grillet vi pølser og drakk bål kaffe. senere på dagen dro jeg en tur til Harstad. Der dro jeg innom Biltema for å handle. Vel hjemme igjen så jeg på fotballkamp mellom Ålesund og Kristiansund. Håpet at Kristiansund skulle vinne, men etter å ha ledet i 93 minutt ble det utligning og dermed poengdeling. Resten av kvelden skal jeg se på P3 aksjonen. Jeg har gitt hundre kroner til aksjonen. Jeg oppfordrer andre også til å gi til P3 aksjonen. Ønsker alle en fin lørdagskveld ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg