Dagen i dag.

Hei.i dag startet jeg dagen tidlig til å være meg. Klokka 9.00 sto jeg opp. Så spiste jeg en god frokost mens jeg så god morgen Norge. Litt ut på dagen kom Berit Anne med utstyret sitt. Det er så fint at hun kan komme hit å gi meg vakumfysio. Alle som får denne behandlingen ser litt mishandlet ut.det er fordi blodet blir sugd ut i underhuden under behandlingen. Jeg har kjent Berit Anne i mange år og hun har hjulpet meg med mange ondta. Når jeg får behandling pleier jeg å si at de gjør gondt. Både godt og ondt. Ellers har det vært en rolig dag med tvtitting, der jeg har fulgt med på nyhetene. Der så jeg at regjeringen har begynt forhandlinger med Venstre og KRF. Så at Venstre vil øke dieselavgiften med over 50 øre per liter. Synes de burde tenke på oss som er helt avhengig av bil for å oppleve ting. Håper at Høyre og FRP klarer å forhandle det bort.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg