God morgen.

I dag sto jeg opp jo åtte, fordi jeg hadde bedt om det. Synes det er godt å komme seg opp om morgenen. Særlig når jeg får så god frokost. Siden jeg har begynt å stå opp tidligere har jeg følt meg mye kvikkere om morgenen, så jeg tenker å fortsette med det. Selv om det regner ute skal jeg ta meg en tur ut for å lufte hodet. Jeg er jo vanntett. Jeg liker ikke å ha på meg regntrekk, jeg føler jeg blir kvalt. Men det er jo bare en følelse jeg må komme over.  Fordi jeg må ut når det regner også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg