Savner morfar.

En god barndom, med mange gode minner. Morfar har vært med å skapt mange av disse.  Var ofte på øya Kjøtta utenfor Harstad der morfar og mormor hadde landsted. Når jeg var der på øya var jeg ute nesten hele tiden og der holdt vi på med min favoritt syssel , vedsaging. Og mormor bakte verdens beste brød. Det er en tid som jeg savner. Etter at morfar flyttet til Thailand har jeg nesten ingen kontakt med han. Morfar har veldig lyst at jeg skal komme på besøk til han. Men det er vanskelig for meg å gjennomføre en så lang reise. Både på grunn av min helse og at jeg må ha med masse folk. Men ingenting er umulig. Jeg vet morfar har veldig lyst. Men jeg håper han forstår at det er vanskelig å gjennomføre for meg. Hadde vært morsomt om morfar hadde tatt en tur innom meg neste gang han er i Norge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg