Å være avhengig av tekniske hjelpemidler

Hei..Jeg er helt avhengig av å bruke elektrisk rullestol for å komme meg ut på tur. De siste par dager har den kranglet, dvs at ledsager styringen på stolen har ikke fungert som den skal. Dette gjør det nesten umulig å komme seg ut på tur, da jeg blir sliten av å styre stolen selv med hakestyring. Jeg håper de snart kommer fra Permobil å reparerer feilen. Jeg er heldig som har en egen bil som gjør at jeg kan komme meg litt bort fra boligen. Hadde jeg ikke hatt den ville jeg vært stuck nå som stolen ikke fungerer som den skal.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg