Søndagstur


Hei alle sammen. I dag trosset jeg kulda og vi kjørte en tur til byen. Tenkte å fylle drivstoff på den nye pumpen ved Plantasjen. Det gikk greit. Da min ledsager gikk inn i bilen for å legge tilbake bankkortet mitt i lommen på stolen , kom en mann som ventet på tur rasende å kjeftet på oss. Sa at vi måtte flytte oss med en gang når vi hadde tanket. Jeg ble litt redd, men ledsageren min fikk roet ned situasjonen. Huff, det gikk heldigvis bra.. Det var flere andre sjåfører der som så opptrinnet, de bare ristet på hodet. Vel hjemme igjen er jeg klar fotball kveld. Ser på TIL og Haugesund og håper på seier så slipper det å bli så spennende i den siste kampen for i år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg