En begivenhetsrik dag.

Hei I dag sto jeg opp tidlig, noe som begynner å bli en fin vane . Når jeg var ferdig med morgenrutinene spiste jeg en god frokost. Med den vanlige kaffen til slutt.  Annenhver mandag har jeg vacumterapi. Nå som jeg står opp tidlig rekker jeg å oppdatere meg på nyheter fra inn og utland før behandlingen starter. Det gjør at jeg er mye mer opplagt og snakkesalig. Det merker sikkert de som er rundt meg. Da vacumbehandlingen var over måtte jeg en tur på butikken for å handle inn dagligvarer. Nå som det er kaldt ute er det ikke bare bare å ta seg en tur ut. Mye klær skal på, og med mine armer som er nesten ukontrollerbare er det mye jobb å kle på seg både genser og jakke. Etterpå kom det folk fra Inko, hjelpemiddelservice , og byttet hakestyring på rullestolen min. Som jeg har skrevet tidligere har jeg plagdes mye med styringen. Men nå er det i orden.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg