En rolig kveld.

Hei☺.

I ettermiddag ble det som vanlig tv titting. Jeg liker å se på Luksusfellen som går på tv 3. Har fulgt med på serien lenge og sett repriser flere ganger. Det er modig å stå frem med sine økonomiske problemer. Ellers følger jeg litt med på budsjett forhandlingene og håper at KrF og Venstre står på sitt vedrørende pleiepenger til foreldre som er hjemme med syke barn. De fortjener 100% dekning av lønn. Politikerne burde tenke på hvor mye foreldre sparer samfunnet ved være hjemme med sine syke barn. Det er de som kjenner sine barns behov. Det kan jeg skrive under på for jeg hadde min far hjemme sammen med meg i mange år. En institusjon kan aldri gi samme omsorg som foreldre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg