En av mine interesser.

Jeg har en stor lidenskap for sjakk. Jeg liker å spille sjakk fordi da må jeg bruke mitt intellekt. Da jeg bodde på Koa spilte jeg en god del sjakk. Der var det en ansatt med samme interesse og som da ha meg god motstand. Forrige uke fikk jeg til min store glede melding av han. Han ønsket å møte meg på Heggen i Harstad i ettermiddag å ta et parti sjakk med meg. Det blir artig å møte han igjen.

Hvis det er noen som spiller sjakk der ute så er du velkommen til å ta et parti med meg😀. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg