Stolt av meg selv.

I dag kjørte jeg meg en tur til Bardufoss, som jeg ofte gjør på grunn av min interesse for forsvaret. Der var det lite aktivitet, jeg tror nesten alle var på perm. Jeg ble sulten og ville ha en pizza. Vanligvis ber jeg personalet om å gå inn å bestille,  da jeg ikke er så glad i å spise sammen med mange ukjente mennesker. Men i dag bestemte jeg meg for å utfordre meg selv, så jeg rullet inn på pizzabakeren. Der nøt jeg en nydelig pizza uten at jeg brydde meg om noen stirret på meg.det gikk kjempefint, så da ble jeg ganske stolt av meg selv. Jeg vil avslutte med å ønske alle en god helg videre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg