Det er viktig å ta vare på familie

I går kveld når jeg lå i senga så jeg på en dokumentar som het “glade jul” på NRK1.Den handlet om hvordan seks forskjellige familier eller personer feiret julaften.Der var en person som jeg ble veldig berørt av.Det var enken Solveig som hadde mistet mannen sin som hun hadde vært gift med i 30år.Jeg syntes kamerateamet var veldig god på å få fram stemningen og ikke skjønnmale situasjonen.Jeg vet at det er mange som har det slik som Solveig hele året men at følelsen av å være ensom blir forsterket i jula og andre høytider.Derfor vil jeg oppfordre alle som har en nabo som du vet blir alene i jula til å invitere den personen hjem.I det minste banke på å ønske god jul.Det betyr mye mere enn man tror.Til slutt vil jeg oppfordre dere til å si til en person du har nær at du er glad i den.Man vet ikke hvor lenge man har hverandre.Når den personen er borte er det for sent.

2 kommentarer
    1. Vegard, du er så flink å skrive og forme tankene dine. Ønsker deg og hele familien God Jul og et fint 2018👍🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg