Snart 25 år siden


Hei. I morgen på selveste nyttårsaften, er det 25 år siden jeg kom til verden. Det har vært 25 innholdsrike år. Jeg er veldig heldig som har fått oppleve så mye på tross av min funksjonshemming. De har vært mange rundt meg som har gjort dette mulig, først og fremst mine foreldre, men også mange andre som jeg har møtt på min vei gjennom livet. Noen av de vil for alltid ha en spesiel plass i mitt hjerte. Bildet symboliserer for meg min oppvekst med foreldre som elsker meg for den jeg var og er💗. Ser frem til 25 nye år, men for meg er det viktigste å leve i nuet ☺

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med 25 års dagen i morgen. Og lykke til med de neste årene. Tror ikke det er veldig vanskelig for folk å stille opp for deg, slik en gledesspreder som du virker å være. Om jeg en gang kommer meg nordover så håper jeg virkelig å kunne få merke den nordnorske gjestfriheten som virker til å råde der. Godt nytt år, håper på mange gleder for deg og støtteapparatet ditt i 2018!

    2. Gratulerer på forskudd, Vegard! En ting er alle som gir deg støtte og glede, en annen ting er alt det du gir! Elsker mottoet ditt: “Ingen problemer, bare utfordringer!” Du er unik! Skal hilse fra Geir, han jobber med å forbedre sjakk kompetansen sin, slik at han kan slå deg om han får muligheten til å spille mot deg igjen! Godt nyttår!! Mvh Lilja

    3. Kjære Vegard 😁
      Du er en flott ung mann, en jeg virkelig beundrer og ser opp til. Vi har hatt mange fine opplevelser og gode samtaler, fint å ha vært en del av støtteapparatet ditt.
      Gratulerer så mye med dagen i morgen og alt godt for 2018.
      Siw Heidi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg