En drøm blir oppfylt.

For noen år siden var jeg med på et musikkprogram for funksjonshemmede som heter SKUG. Det ble startet av to ildsjeler, Einar Berg Olsen og Elin Skogdal. I samarbeid med SKUG sentret, Sophies minde, Kulturskolen i Tromsø og dr Tim Andersen som hadde utviklet et program som gjør det mulig for funksjonshemmede å lage musikk ved hjelp av brytere. Da jeg var med på det opplegget skulle jeg og fire andre holde en konsert for familie og andre. På den konserten spilte vi sangen Månemannen av Wamp.det var en utrolig mestringsfølelse. Siden da har jeg vært en stor fan av Wamp og deres musikk, og har alltid drømt om å få oppleve dem live. På bursdagen min fikk jeg tre billetter til Wamp sin konsert i Harstad kulturhus i Mars. Jeg gleder meg veldig, og skal selvfølgelig ta med meg mamma og pappa.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg