Nå kommer snart arbeidsverktøy et mitt.

For noen dager siden fikk jeg beskjed om at et team fra hjelpemiddelsentralen kommer til meg for å installere et hjelpemiddel som gjør at jeg kan bruke PC uten hjelp fra andre. Endelig. Det gir meg mange nye muligheter, blant annet å oppdatere bloggen selv, også være aktiv på sosiale medier. Jeg tror det blir slitsomt i begynnelsen da det er lenge siden jeg har jobbet på PC, og jeg blir litt anspent når jeg skal prestere. Det er en del av skaden min. Men jeg er sikker på at det kommer til å gå bra, og jeg gleder meg. Jeg har et håp om at jeg en dag kan få en jobb, ved hjelp av PC.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg