Tromsø tur i morgen.

I morgen skal jeg til universitetssykehuset i Tromsø. Der skal jeg bli utredet for spasmer i armene. Det kan sammenlignes med å ha krampe i armen hele tiden. Der skal de undersøke muligheten for å gi meg Botox, et middel som reduserer signalene fra hjernen til armene. Det vil gi meg reduserte spasmer. Jeg ser fram til å komme til denne undersøkelsen, siden jeg har ventet en god stund på dette. Det hadde vært om de kunne funnet en løsning slik at jeg slipper å ha vondt i hånda. Jeg burde legge meg tidlig i dag, siden jeg skal tidlig opp, timen i Tromsø er halv ett. Jeg får heller sove i bilen hvis jeg blir trett. Jeg tror det vil gå bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg