Nytt blogg verktøy på plass☺


Hei☺ da er mitt nye datasystem kommet på plass. Det fungerer som det skal, men jeg blir fort sliten når jeg blir ivrig og vil prestere. Jeg blir så ivrig at firmaet inko må komme en gang i uka for å stramme skruene på stolen min, slik den ikke faller sammen😂. Dette systemet har mange funksjoner, blant annet telefon der jeg kan sende sms. Jeg blir å bruke en del tid på å gjøre meg kjent med maskinen slik at jeg blir trygg i bruken av den. Jeg synes at det er flott at det finnes dataløsninger for oss som er funksjonshemmede og jeg håper at bruken av dette verktøyet kan lede til en fremtidig jobb☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg