En innholdsrik dag


I dag bestemte jeg meg for å prøve meg på den nye datamaskinen.Det er artig når jeg begynner å mestre systemet.Det går mye bedre nå når den som styrer musen er montert riktig.Det er godt å kjenne på følelsen av å mestre dataen alene.Og det er godt å være selvstendig.Men det er enda en lang vei å gå før jeg begynner å skrive selv på bloggen selv,men det går bra fordi jeg er vant til å være tolmodig.Ellers i dag har jeg vært på besøk hos min kjære pappa.Der så vi en filmen “London has fallen”.Jeg synes den filmen var veldig bra.Den er midt i blinken for meg som liker spenning.Det er alltid like hyggelig å være hos pappa.Jeg ønsker alle en god lørdags kveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg