Vurdere ny elektrisk rullestol ☺

Hei. I dag hadde jeg besøk av faste fysioterapeut for å finne ut om det er noe å gjøre slik at jeg ikke skal bli så anspent i nakkemusklene. Ho forsøkte å regulere nakkestøtten for at jeg skulle få en bedre sittestilling, men kom frem til at hele sittestillingen er feil. Hun sa at det må vurderes om ikke hele stolen må byttes☺Jeg tenker at det blir bra å bytte ut stolen da den er gammel og lealaus. Særlig nå som jeg skal bruke det nye data utstyret, da er det viktig å sitte rett og avslappet. Ønsker alle en super fredagskveld😁

1 kommentar
    1. Ha en flott helg Vegard! Da er det bare å kryss fingrene for at du raskt får nytt framkomstmiddel. Ha en utrolig flott helg! PS kom gjerne med flere barndomsminner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg