Impulsiv tur til fossbakken


Imorest fikk jeg vite at det pågår en militærøvelse på fossbakken.

da fikk jeg lyst å til og dra en tur for og se på øvelsen og da spurte jeg personalet om det var mulig at vi kunne kjøre dit der øvelsen pågår, dem sa at var mulig og få til idag. Da ble jeg veldig gla fordi jeg har en spesiell lidenskap for alt som har med forsvaret og gjøre.

jeg må å fortelle om en opplevelse som var artig, det var da personalet skulle ta bilde  av en panservogn, det var en panservogopperatør som satt oppe og viste pekefingeren  fordi han ikke ville bli tatt bilde av.  da ble jeg litt bekymret for at militærpolitiet ville komme å konfiskrre kameraet ☺

men ellers har det vært en super dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg