Besøk av sjelevenn

Hei alle sammen ☺ I dag har jeg hatt besøk og fått behandling av Berit Anne, det er alltid avslappende i hennes nærvær. Vi har kjent hverandre i mange år i forbindelse med fysioterapi og behandling. Når hun er hos meg føler jeg at hun forstår min situasjon og ser meg som en jeg er og at jeg kan være meg selv. I dag fikk jeg et råd hos henne om at jeg av og til må “gå inn i nothing boksen” og ikke gruble så mye fordi spenninger kan føre til at jeg får mer ondt i nakke og skuldre. Det synes jeg høres fornuftig ut, men problemet er at jeg har for mye tid til å gruble over ting. Da er det godt å kunne blogge for å få noen av tankene ut av hodet☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg