Middag fra fiskebilen


Hei alle sammen ☺

I dag fikk jeg høre at fiskebilen var her på Evenskjer. Så jeg bestemte meg for å handle torsk og lever. Etter å ha fått råd fra personalet om å prøve lever så tenkte jeg å prøve det for første gang. Jeg har et motto om at jeg må prøve å smake før jeg sier at jeg ikke liker det, så jeg prøvde. Det gikk bra med torsken, den smakte supert. Det gikk ikke like bra når jeg skulle smake på leveren. Den kom like fort ut igjen. Jeg måtte be om å få brus for å ta bort smaken😂 Nå har jeg i alle fall smakt, og jeg tror jeg holder meg unna innvoller heretter. Kanskje prøver jeg rogn neste gang, siden jeg liker jo kaviar 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg