Krydder i hverdagen😊


Hei alle sammen. I ettermiddag kjørte jeg en tur Bogen, ikke for å se på fjellene denne gang. Jeg har fått snusen i at forsvaret holder på å forberede en Vinterøvelse i nærområdet . Øvelse Joint Reindeer. Denne båten lå i dag ved Natokaia I Bogen og losset militærutstyr. Jeg har som tidligere skrevet at jeg liker alt som har med forsvaret å gjøre. Jeg mener personlig at vi må ha ett sterkt forsvar og jeg er flau over at Norge ikke bruker mer en 1,6% av BNP på forsvaret. Når regjeringen med Erna i spissen skriver under på en avtale om at de skal bruke 2% av BNP.  Jeg liker ikke at Norge skal være så avhengige av Nato og Amerika.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg