Lys i tunnelen

Hei alle mine lesere. I dag kjørte jeg meg en tur til Bjerkvik som jeg bruker å gjøre på lørdagene, for å spise Bjerkviking. Det er Nord-Norges beste hamburger synes jeg. Det som gjorde denne turen ekstra fin var at sola lå bak et tynt skydekke og badet i havet. Ett sikkert vårtegn for meg er når asfalten på veiene er bar. Som dere sikkert har skjønt så betyr bilen min mye for meg. Den har gitt meg mange gode opplevelser oppi gjennom årene, å mange spasmefrie stunder. Jeg vil avslutte med å takke personalet som har vært på jobb i dag for en fin dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg