God hverdag frokost


Hei alle sammen.

I dag hadde jeg lyst på noe annet enn tørr brødskive til frokost.Jeg fant ut at det hadde vært godt med en omelett,så det ble frokosten min i dag.Jeg synes det er ekstra godt med ost inni.Det gjør den mere saftig og anbefales på på det sterkeste.Ellers i dag så skal jeg prøve å komme meg en tur ut i sola nå som den begynner å varme skikkelig.Jeg synes det er den beste tiden det er godt å høre snøen smelte i takrennene.Det er lyden av vår for meg😀Det får meg til å tenke på at det ikke er lenge til jeg kan gå ut uten å kle på meg mye klær.Jeg vil avslutte med å ønske alle en god arbeidsdag videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg