Flink fastlege

Hei alle sammen. I dag hadde jeg legetime for å se på en flekk på ryggen. Da jeg kom til legen så viste det seg at jeg måtte over på en benk for at han skulle undersøke den flekken. Jeg og personalet synes det ble vanskelig og uforsvarlig at de skulle flytte meg over benken. Da spurte jeg om fastlegen kunne komme til boligen her jeg bor sånn jeg kunne bruke heisen jeg har i taket for å flytte meg over på benken her. Han svarte, selvfølgelig kunne han komme hjem til meg å undersøke flekken. Heldigvis fant han ut at flekken jeg har var helt ufarlig. Grunnen til at jeg vil skrive om denne opplevelsen er at jeg føler meg heldig som har en fastlege som snakker til meg som en helt vanlig person. Det betyr mye for meg å bli behandlet som den oppegående personen jeg er. Jeg vil avslutte med å ønske dere en god kveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg