På søndag er endelig dagen her

Hei alle sammen! Som jeg har fortalt på bloggen tidligere fikk jeg billetter i burdagsgave til Vamp-konserten som er i Harstad Kulturhus på søndag. Den har jeg gledet meg til lenge. Det blir ekstra hyggelig når både mamma og pappa skal være med meg på konserten. Vamp har vært en stor del av livet mitt. Jeg synes dem har bra og fengende sanger. Jeg ble for alvor fan av Vamp da jeg spilte sangen Månemannen ved hjelp av en PC som jeg kontrollerte med to brytere. Det var en stor opplevelse å ga en utrolig mestringsfølelse. Som dere sikkert forstår gleder jeg meg veldig. Jeg vil avslutte med å ønske en god fredagskveld videre.

1 kommentar
    1. Hei Vegard!
      Dette blir nok en fin opplevelse. 🤗Har også vært på Vampkonsert 👍Hils mamma og pappa fra en av Sauene på Kirkenes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg