Lørdag i Sverige

i
Hei alle sammen.I dag hadde jeg planlagt en tur til Sverige for å handle forskjellige ting, men jeg må innrømme at jeg ble litt usikker på føreforholdene siden de hadde meldt vind og snebyger. Derfor spurte jeg personalet om de kunne gå inn å sjekke værmeldingen på nett, de fant ut at det trygt å kjøre til Sverige over Bjørnefjell. Det var litt vind og fokkskavler der oppe, men det gikk greit. Da jeg skulle inn i butikken så var det bygd seg opp en snøkant, men min hjelper og sjåfør dyttet meg over kanten. Godt å ha med hjelp☺. Det er slike utfordringer jeg møter i hverdagen, da er det fint å være løsningsorientert. Nå skal jeg nyte resten av lørdagskvelden, håper der gjør det samme☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg