En spennende avslutning på en rolig dag.

Hei alle dere som følger meg. I dag har jeg bare vært inne og slappet av etter en hektisk uke. Det er ekstra viktig for meg å få noen rolige dager innimellom fordi jeg bruker mye energi på å snakke med mennesker som ikke kjenner meg så godt. Jeg tror at jeg må bli flinkere til å lytte til kroppens signaler, og slappe av. Jeg slapper best av når jeg er alene og TVen er slått av.  Nå har jeg TVen på for det er jo landskamp. Og jeg tror ikke mine egne øyne, jeg ser på fotball kamp, Norge mot Australia, og i skrivende stund så leder Norge 3-1! Håper det holder helt ut. Jeg vil avslutte med å ønske alle mine følgere en riktig god kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg