Påske og godt humør☺


Hei alle mine flotte lesere☺I dag da jeg sto opp og så ut på været, da fikk jeg lyst å ta en tur til Bjerkvik i solskinnet🌞.Det gjorde jeg.Nå som det nærmere seg påske var det mange påskeferie klare familier på vei til hytta. Det fikk meg til å tenke tilbake til da jeg satt i pulken som mine foreldre dro når familien gikk på ski i påsken før. Når jeg tenker tenker tilbake på det, så blir jeg i godt humør. Jeg føler meg heldig som har mennesker som jobber med meg som  gjør det de kan for at jeg skal få oppleve så mye som mulig innenfor rammene her jeg bor. Ellers vil jeg ønske alle en god påske☺Kos dere masse☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg