Palmesøndag med bålkos☺


Hei. God palmesøndag alle mine lesere☺. På denne dagen feirer vi at Jesus red inn i Jerusalem. I følge fortellingen la folk palmeblader på bakken foran han. Derav navnet palmesøndag. Jeg bestemte meg for starte høytiden med bålkos i den flotte gapahuken/grillhytten ved stien langs elva. Jeg føler meg heldig som har den muligheten nærområdet☺Jeg har bestandig likt å være ute i naturen, spesielt når det er mulighet for å fyre opp bål. Det gir meg en egen ro å høre det knitrende i bålet å se flammene danse.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg