Klar for isfiske i morgen


Hei.

I dag har personalet forsket på hvordan jeg skal komme meg trygt ut på isen.Etter mye prøving og feiling fant dem ut hvordan di skulle feste skiene på den manuelle rullestolen.Det kommer nok til å gå bra da personalet testes ut rullestolen flere ganger

.Jeg er sikker på at det er trygt.Jeg føler meg heldig som har folk rundt meg som er kreativ og løsningsorientert.Så nå gleder jeg meg til å komme meg ut i naturen.Forhåpentligvis får vi fisk.

En riktig fin påskeaften til mine lesere😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg