Nyter det gode været😀

Hei.I dag da jeg sto opp så jeg ut vinduet at det var klart vær og knallsol.Jeg tenkte at jeg måtte utnytte denne dagen så jeg bestemte meg for å sette meg ute på verandaen i solskinnet.Jeg smurte meg selvfølgelig med solkrem først for jeg vil ikke bli solbrent.Mens jeg satt ute og nøt sola drakk jeg meg en kopp med kakao som jeg synes er veldig godt.Etter jeg hadde sittet ute en god stund bestemte jeg meg for å dra til byen for å vaske bilen.Det er godt å ha en ren bil.Jeg vil avslutte med å ønske alle en god avslutning på påsken 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg