En fin dag


Hei alle sammen ☺

I dag fikk jeg besøk fra Berit Anne som holder på med vacumbehandling som jeg har blogget om tidligere.Jeg spurte om hun kunne behandle nakken min siden jeg har hatt ekstra vondt i den i det siste.Det er alltid like behagelig å hyggelig å ha henne på besøk.Det er godt å ha en person som jeg kan snakke om alt med.Jeg tror alle trenger en slik person.Ellers det har det vært en rolig dag med mye tv titting.Til middag spiste jeg fiskeboller i hvitsaus med karri.Jeg synes karri er veldig godt i hvitsaus og en av grunnene til at jeg liker å spise den retten er at det er veldig lett og spise.

Jeg ønsker alle en god kveld 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg