Nøt utsikten fra Harstad havn☺


Hei☺ I ettermiddag fikk jeg lyst til å ta en tur til Harstad by. Da jeg var kommet nesten inn til sentrum, så fikk jeg utrolig nok kjempe lyst på en is. Så jeg spurte sjåføren om han kunne stoppe ved en kiosk . Klart han kunne☺. Denne gangen ville jeg prøve en is jeg ikke har smakt før. Valget falt på Solbæris og det angrer jeg ikke på☺. Jeg synes den var så god at den forsvant fort. Det er godt å prøve noe nytt av og til å særlig når det smaker så godt😁. Deretter kjørte vi ned til havna fordi jeg liker nærheten til havet. Det å være nær havet gir meg en egen ro når jeg hører bølgeskvulp .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg