Min fysioterapi situasjon pr i dag.

Hei, i dag har jeg hatt fysioterapi, som jeg bruker å ha en dag i uken. På grunn av min skade har jeg behov for fysioterapi daglig for å opprettholde kroppens funksjoner. ettersom fysioterapeuten min bare bare har mulighet en gang i uken, har personalet her jeg bor, sagt seg villig til å utføre fysikalske øvelser med meg. Det blir gjennomført hver morgen og kveld. Jeg tror det er grunnen til at jeg har såpass lite smerter i leddene som jeg har. Jeg vil takke personalet for at de gjør denne jobben. Samtidig skulle jeg ønske at jeg fikk mere fysioterapi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg