Pleie av turkameraten ☺


Hei☺I dag var dagen kommet da bilen min skulle inn på EU kontroll. Siden verkstedet er såpass nærme her jeg bor var jeg med når den ble levert. Mens bilen var inne på verkstedet, dro jeg på kafe for å vente. Jeg synes dette var hyggelig siden det er en stund siden jeg var på denne kafeen. Etter jeg var ferdig med kafebesøket dro vi for å hente bilen. Der ble jeg møtt av en hyggelig ansatt som fortalte meg hva de hadde gjort med bilen. Jeg ble glad for at han henvendte seg direkte til meg og ikke de som var med.Den opplevelsen gjør at jeg får lyst til å bruke de også neste gang☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg