Medie sirkus og politikk 😑

Hei. Jeg vil påstå at jeg er over gjennomsnittet interessert i medias dekning av norsk politikk. I en lenge periode har jeg reagert på at media har vært mer opptatt av politisk uro en å ta opp saker som berører den vanlige borger i Norge. Jeg kan ta et eksempel på hva jeg savner at media har fokus på: Svake grupper i samfunnet, som for eksempel hjelpetrengende og syke. Jeg mener det er en del av medias jobb å være et talerør for de som opplever urettferdighet og som i mange tilfeller ikke blir hørt. Det er jo eksempler på saker der journalister har hjulpet mennesker som har blitt utsatt for arroganse eller opplevd å ikke bli hørt Jeg savner flere slike saker i media.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg