Et brev jeg har ventet lenge på

Hei . I dag tidlig når jeg våknet fikk jeg beskjed om at jeg hadde mottatt et brev fra universitetssykehuset Tromsø. Det var en innkalling for oppstart av behandling med Botox. Som dere har lest tidligere, har jeg ventet lenge på dette. Det føles utrolig godt å endelig komme igang med behandlingen. Samtidig er jeg veldig spent på hvordan det går når de skal sette injeksjon i hånda min. Håper de er sterk nok til å holde hånden min i ro. Men jeg er optimist. Jeg har et motto i livet,  ingen problemer, bare utfordringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg