Dagen som endret seg til det bedre☺😮

Hei.

I dag våknet jeg ganske tidlig, men kunne ikke få stått opp før klokken 12. Noe som skyldtes plutselig sykdom hos personalet. Det er dumt når slikt skjer, men det kan ingen lastes for. Så er det ikke så lett å få tak i vikar heller selv om de prøvde. Jeg vil berømme personalet som var igjen på jobb for at de gjode det beste ut av situasjonen

I går så sa jeg til personalet at jeg hadde lyst på en bytur i dag. Til tross for at de var for få på jobb fikk jeg ønsket mitt oppfylt😊Det ble en tur til Harstad i godvær et. Vel fremme i Harstad dro vi innom Dolly Dimples for å kjøpe pizza, det smakte godt. Jeg er veldig glad for dagen endret seg til det bedre😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg