Fin dag i sola

Hei alle dere som følger meg! I dag da jeg stod opp tok jeg en titt ut gjennom vinduet, da bestemte jeg meg for å tilbringe formiddagen ute på verandaen min. Jeg synes det er godt å kjenne sola varme mot huden, og kjenne at sola gir meg energi. Det hjelper godt på humøret. I nærheten av her jeg bor holder den gamle Rema butikken på å rives fordi det skal komme en ny Remabutikk. Så jeg har vært ute på gårdsplassen å sett på. Jeg liker å se på store maskiner når de arbeider. Jeg håper den nye butikken blir romslig og lett å kjøre rundt i med rullestolen min, fordi jeg synes den butikken vi har på Evenskjer nå, er veldig trang. Jeg vil avslutte med å ønske dere en god kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg