En smertefull dag!

Hei alle sammen. I morrest da jeg ville se i kjøleskapet fikk jeg en spasme som gjorde at handen min smelte opp i døra på kjøleskapet. Det gjorde nesten ikke vondt i begynnelsen, men det begynte å gjøre mer og mer vondt etterhvert. Jeg trur ikke at noe er knekt inni handa men bare forstuet. Jeg har hørt at det er vondere å forstue noe enn å brekke. Det er ikke første gang jeg forstuer noe, men det er første gang jeg forstuer handa. Jeg trur det gjør ekstra vondt siden jeg ikke klarer å holde den i ro. Men jeg er optimist, jeg vet at det går over. Det er i sånne situasjoner det er godt å ha galgenhumor. Jeg vil avslutte med å ønske alle dere som leser bloggen god fredagskveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg