Utfordrende handletur på Jysk😑


Hei.

I dag dro jeg en tur til Jysk i Harstad for å handle en kommode til badet. Det som møtte meg var en overfylt butikk, som gjorde det ekstra utfordrende for meg å kunne komme meg rundt i butikken for å se på det jeg ønsket å handle. Heldigvis hadde jeg personal med meg som kunne gå inn der jeg ikke kom inn med rullestolen. Jeg synes det er synd at de skal plassere hyller og varer i butikken på en slik måte at det blir veldig vanskelig for rullestolbrukere å komme frem til de varerene de ønsker å kjøpe.  Det var greit i midtgangen i butikken, men vanskelig å komme mellom hyller og varer på sidene. Håper for fremtiden at de tenker på de som har behov, det være seg rullestolbrukere eller andre med bevegelseshemming.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg