Alltid like spent


Hei alle dere som følger bloggen min☺

I morgen skal jeg ha et anvarsgruppemøte her hos meg. Dette er et møte jeg har ca hver tredje måned, der jeg kaller inn de som jeg samarbeider med til daglig. Noen ganger så kaller jeg inn andre også ved behov som for eksempel lege og de som har med hjelpemidler å gjøre. På disse møtene kan jeg  noen ganger bli nødt til å heve stemmen når jeg føler at mine meninger ikke blir tatt alvorlig. Eller at noen snakker om meg som om jeg ikke er tilstede. Da er jeg rask til å si ifra hva jeg mener. Jeg velger å møte med et åpent sinn og regner med ett godt og kontruktivt møte☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg