Årets første sommerdag

Hei dere som følger meg. I dag har jeg vært mye ute, blant annet trillet en tur langs Stien ved elven. Jeg la merke til at det var ganske mye vann i elva nå som varmen smelter snøen i fjellet. Jeg synes det er godt å høre vannet som renner, det har en beroligende effekt på meg. Og kanskje enda bedre er det å høre på fuglene som kvitrer i trærne. Da vet jeg at sommeren er her. Jeg håper at vi får flere slike dager fremover. Jeg får så mye energi av å kjenne sola varme. Jeg vil  avslutte med å ønske alle en god kveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg