Spenning i hverdagen


Hei

I dag har det for det meste vært overskyet her jeg bor.Så i ettermiddag valgte jeg å kjøre meg en tur til byen for å kjøpe middag noe som jeg bruker på fredager.Den turen ble spesiell.Da jeg satt og ventet på maten på mix i Kanebogen kom det en politibil med blålys å sperret av veien med Kanebogen.Da begynte jeg å lure på hva det var som hadde skjedd.Det fant jeg ut da jeg kom hjem.Da jeg leste på Harstad tidende så jeg at det var noen som hadde meldt ifra om en mistenkelig gjenstand i veikanten.Dette viste seg å være en airbit som brukes til å måle luftforurensningen.Det var godt at det ikke var noe værre.Men jeg synes det bra at politiet tok dette på alvor.Jeg vil avslutte alle en god fredagskveld 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg