Årets første tur til Sverige


Hei alle dere som følger meg ☺

I dag bestemte jeg meg for å kjøre en tur til riksgrensen for å fylle opp lageret med brus og diverse.Det var spesielt fint å kjøre i dag siden snøen var borte fra veiene og jeg har byttet til sommerdekk.Det som var litt spesielt i dag var at jeg ble stoppet på grensen av tollerne.Dem spurte hvor jeg kom ifra og hvor vi skulle.Vi svarte vi hadde vært å handlet på grensen å skulle kjøre hjem til Evenskjer.Da fikk vi beskjed om at alt var ok å vi kunne kjøre videre.Jeg har en stor bil.Jeg tror det er derfor dem stopper meg så ofte.Nå skal se på Eurovision i kveld.Jeg må være ærlig å si at jeg tror ikke Aleksander Rybak vinner.Akkurat nå ser jeg på NRK3 sitt forspill før sendingen starter.Jeg synes det bra at de har en sånn sending fordi det er ikke alle som har noen å se sammen med.Det er et godt tiltak av Nrk.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg